سئو کلاه سفید چیست؟ و چند تکنیک مهم

سئو کلاه سفید چیست؟ و چند تکنیک مهم


 سئو کلاه سفید چیست؟ و چند تکنیک مهم

 

 طراحی سایت طراحی سایت سازمانی طراحی سایت دانشگاهی طراحی سایت تهران سئو کلاه سفید به تکنیک های مجاز در و اصولی در سئو سایت گفته می شود که استفاده از آن ها باعث می شود سئویی اصولی و تمیز داشته باشید و به مشکل بر نخورید. استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید و نتیجه گرفتن از آن بسیار زمان بر است اما هر وب سایتی که از تکنیک های سئو کلاه سفید استفاده کند هیچگاه توسط موتورهای جستجو جریمه نخواهد شد و جایگاهی دائمی در نتایج موتورهای جستجو خواهد داشت.

 سئو کلاه سفید چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم سئو کلاه سفید به روش هایی در سئو گفته می شود و کاملا قانونی است. در سئو کلاه سفید نیازی به خرید بک لینک یا لینک دستی نیست. سئوی کلاه سفید بسیار زمان بر است و به راحتی نمی توان از آن نتیجه گرفت.

 



 تکنیک های سئو کلاه سفید چیست؟

استفاده از محتوایی با کیفیت

انتخاب کلمات کلیدی قوی و استفاده از متا تگ های مؤثر

بهینه سازی ساختار و صفحات سایت

هزاران نفر در روز، از موتورهای جستجو استفاده می کنند و گوگل یکی از مهم ترین منابع کشف مشتری برای کسب و کارهای مختلف در فضای اینترنت است. اهمیت تکنیک های سئو کلاه سفید در برابر سئو کلاه سیاه، ماندگاری سایت در برابر آپدیت الگوریت های گوگل است که ممکن است در سئو کلاه سیاه دچار جریمه های سنگین شوید و این می تواند خطر جدیدی برای شما محسوب شود. بازگشت از جریمه گوگل بسیار سخت و طولانی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که پس از جریمه توسط گوگل بازگردید.

می توانید برای در امان ماندن از پنالتی یا جریمه شدن توسط گوگل، سئوی کلاه سیاه چیست؟ و چند تکنیک خطرناک در آن را بخوانید.

 

 چند تکنیک سئو کلاه سفید برای بهبود رتبه سایت

 

 1- ثبت کسب و کار خود در نقشه گوگل

استفاده از سرویس کسب و کار من در Business My Google بر روی سئو کلاه سفید وب سایتتان بسیار مهم است. به عبارتی ثبت کسب و کار در نقشه گوگل باعث افزایش اطمینان بیشتر کاربر می شود. متأسفانه ثبت رسمی کسب و کار در ایران وجود ندارد.

 2- بهینه سازی سایت برای انواع گوشی ها

سایت هایی که برای موبایل سئو نشده اند رتبه های خوب در گوگل را به سختی می توانند به دست آورند یا حتی ممکن است بر روی رتبه فعلی در گوگل تأثیر منفی بگذارد. امروزه بازدید کنندگان از طریق موبایل  60 تا 70 درصد بازدید کنندگان را به خود اختصاص داده اند، پس به نظر مشتری احترام بگذارید.

 3- تحقیق و استفاده از کلمات کلیدی مناسب

در مرحله تحقیق کلمات کلیدی تفاوت های زیادی بین سئو کار کلاه سفید و سئو کار کلاه سیاه وجود دارد. یک سئو کار کلاه سفید به دنبال کلمات کلیدی مرتبط می باشد که بیشترین ترافیک را برای سایت می تواند ایجاد کند و کمترین رقیب را هم دارند. اما سئو کار کلاه سیاه به دنبال کلمات کلیدی است که بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند و اهمیتی به ارتباط کلمه کلیدی با موضوع سایت نمی دهد.

 4- تولید محتوا متناسب با کلمات کلیدی

در این مرحله نیز تفاوت های زیادی بین سئوکار کلاه سفید و سئوکار کلاه سیاه وجود دارد. سئو کار کلاه سفید در این مرحله به تولید محتوا مرتبط با کلمات کلیدی که موضوعی مرتبط با سایت دارند می پردازد.

 5- استفاده از لینک های داخلی به صفحات

در این مرحله سئوکار کلاه سفید برای گرفتن بک لینک از صفحات داخلی ابتدا از وجود ارتباط بین صفحه مبدأ و مقصد مطمئن شده و سپس با استفاده از کلمات کلیدی به عنوان متن لنگر شده به صفحه مورد نظر لینک داخلی ایجاد می کند.