دلایل استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز چیست؟

دلایل استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز چیست؟


دلایل استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز چیست؟

طراحی سایت طراحی سایت حرفه ای طراحی سایت تهران دلابل استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز( Adwords Google ) سوالی است که برای اکثر صاحبان کسب و کار پیش می آید. کسب و کارها و وب سایت های زیادی از این نوع تبلیغات برای افزایش فروش و برندسازی در کسب و کار خود استفاده می کنند. اگر به صورت کاملا درست از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید می توانی مطمئن شوید که این نوع تبلیغ بهترین سیستم تبلیغات کلیکی برای هر کسب و کاری می باشد. لازمه استفاده درست از تبلیغ گوگل ادوردز و دریافت بازخورد از آن، داشتن تجربه و هزینه و زمان لازم است. اگر برای این کار دانش لازم را ندارید بهتر است آن را به یک شرکت در زمینه تبلیغات Adwords Google واگذار کنید.

گوگل ادورز یکی از بهترین و مؤثرترین شیوه های تبلیغات آنلاین است. این نوع تبلیغات توسط سازمان های کوچک، بزرگ و متوسط انجام می شود و تمام این سازمان ها در یک چیز اشتراک نظر دارند و آن این است که می خواهند با این کار توجه افراد زیادی را به خود جلب کنند.

اگر با گوگل ادوردز آشنا نیستید پیشنهاد می کنیم ابتدا مطلب گوگل ادوردز را مطالعه فرمایید.

 

Adwords Google مقیاس پذیر می باشد

یکی از کشمکش های حساس برای تبلیغ کنندگان، پیدا کردن یک منبع مقیاس پذیر برای مدیریت بهتر تبلیغات است. این خصوصیت موجب شده است کسب و کارهای زیادی سالانه هزینه های زیادی در این حوزه تبلیغاتی مصرف کنند. مقیاس پذیری در گوگل ادوردز به این معنی است که می توان از آن در هر حوزه ای و با هر میزان بودجه ای استفاده کرد.

با گوگل ادوردز روی هزینه تبلیغاتی خود کنترل داشته باشید

نکته مهم در مورد گوگل ادوردز همین است. گوگل ادوردز برای تمام قشر فقیر و ثروتمند طراحی شده است. می توانید مبلغ کمی را شارژ کنید و نسبت به هزینه که کرده اید بازده آن را دریافت کنید. مزیت مهم در گوگل ادورز این است که به شما این امکان را می دهد که بودجه خود را کنترل و مدیریت کنید.

اگر تازه به دنیای تبلیغات گوگل ادوردز پا گذاشته اید و نمی دانید چه میزان بودجه ای را به تبلیغات خود اختصاص دهید چند راه حل پیش روی شماست. یکی تکیه بر شانس خودتان است. یکی استفاده از فرمول های مربوط به اقتصاد مهندسی است و دیگری هم اعتماد به یک آژانس تبلیغاتی یا یک مشاور است.

Adwords Google قابل اندازه گیری است

اصلی ترین مزایای گوگل ادوردز این است که قابل اندازه گیری است. تا زمانی که نتوانید بفهمید رتبه شما در گوگل تا چه اندازه بالا و پایین رفته، کمپین های سئو برای شما یک چالش بزرگ به شمار می آیند.

با گوگل ادوردز کلمات کلیدی را مشخص کنید

می توانید در تبلیغات گوگل ادوردز تبلغ تان را تنها به افرادی نشان دهید که کلمه کلیدی مورد نظر را جست و جو کرده اند. در این صورت تبلیغات تنها برای افرادی نشان داده می شود که عین آن کلمه کلیدی را جستجو کده اند. این امکان دقیقا در مقابل سئو سایت قرار دارد زیرا در سئو هدف گیری برای رتبه گرفتن در یک کلمه کلیدی خاص دشوار است.

رقبا از گوگل ادوردز استفاده می کنند

با سرعت زیاد در بازدهی گوگل ادوردز نسبت به سئو، در مقایسه با رقبایتان یک قدم جلوتر هستید. با حضور در نتیجه جستجوها، سایت شما نسبت به کمپین های دیگر در صنعت شما کلیک های بیشتری دریافت خواهد کرد. طبق بررسی ها نزدیک به 80 درصد از نتایج نمایش داده شده شامل سرمایه گذاری کسب و کارها بر تبلیغات گوگل است. پس اگر می خواهید با کسب و کارهای مشابه خود وارد رقابت شوید باید وارد میدان مبارزه تبلیغات گوگل شوید.