بازاریابی اتوماتیک یا آنلاین به چه معناست؟

بازاریابی اتوماتیک یا آنلاین به چه معناست؟


بازاریابی اتوماتیک یا آنلاین به چه معناست؟

 

 طراحی سایت طراحی سایت خبری سئو و بهینه سازی بازاریابی اتوماتیک به نرم افزاری اشاره دارد که هدف آن خودکار سازی اقدامات بازاریابی است. بهترین کار این است که بخش های بازاریابی کارهایی مانند ایمیل ها، شبکه های اجتماعی و سایر فعالیت های وب سایت را خودکار کنند و این وظایف را با تکنولوژی بازاریابی اتوماتیک راحت تر کنند.

 

واقعیت های بازاریابی اتوماتیک یا آنلاین

اصطلاح بازاریابی اتوماتیک این روزها سرو صدای زیادی به پا کرده است. بازاریابان نرم افزارهای بازاریابی اتوماتیک را که فکر می کنند برای رشد کسب و کارها ضروری هستند دنبال می کنند. این تصور غلط سبب شده است که بازاریابان با ابزارهای پیچیده بتوانند مراحل میانی قیف تبدیل را با روش های بازاریابی اتوماتیک جلو ببرند، اما هیچ راه حلی برای مدیریت Lead های جدید ارائه نمی دهند. بازاریابان به جای تولید Lead های جدید که خوراک قیف تبدیل هستند، شروع به تبدیل افراد داخل قیف به خریدار می کنند. قطعا این راه حل با اینکه سریع است اما یک راه حل درازمدت و همچنین زمینه ای مناسب برای ایجاد یک رابطه سالم و کسب وفاداری با مشتریان آینده ایجاد نخواهد کرد.

 

مزایای بازاریابی اتوماتیک یا آنلاین

صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه

عدم نیاز به کارمند جهت بازاریابی

بازاریابی انلاین یک بازاریابی استراتژیک و هدفمند است

عدم نیاز به تنظیم مجدد



مطالب مرتبط: جدیدترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ 



چند راه حل جهت اتوماتیک کردن بازاریابی

ایمیل:

بازاریابی ایمیلی یکی از پر طرفدارترین روش های رسیدن به موفقیت و مخاطبان میلیونی است. در بازاریابی ایمیلی می توان آن را به آسانی و به صورت خودکار انجام داد. تنها کافی است با یک پیشنهاد قانع کننده که مخاطبان را جذب کند شروع کنید تا آدرس ایمیل خود را در وب سایت شما ثبت کنند.

شبکه های اجتماعی

یکی از راه های بازاریابی که زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد استفاده از شبکه های اجتماعی است. خودکارسازی آنچه که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید باعث تمرکز بیشتر بر وظایف می شود.

هوش مصنوعی

با اطلاعات کافی در مورد مخاطبان و خودکارسازی بازاریابی، می توانید بازگشت سرمایه خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. در واقع بیشتر کسب و کارها از زمان استفاده از این گزینه افزایش تغییرات را تجربه کرده اند. هوش مصنوعی یکی از ابزارهایی است که می تواند خودکارسازی بازاریابی شما را قوی تر کند.