Adwords گوگل

مشاوره تبلیغات گوگل

کمپین های AdWords با ردیابی ROI

استفاده از تمام قدرت از AdWords

دوست دارید وب سایت خود را به در یک زمان کوتاه در موتور های جستجو قابل مشاهده است؟ شما می خواهم برای افزایش مشخصات ترافیک، درخواست های نقل قول و خرید و فروش آنلاین؟ دوست دارید برای تبلیغ پیشنهادات یا خدمات شرکت خود را در زمان های خاصی از سال؟ شما نیاز به ترویج نام تجاری خود را در سایت های صنعت مرتبط با کسب و کار شما؟

راه حل ایده آل برای این نیازها تبلیغات با AdWords گوگل، معمولا به عنوان پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) شناخته شده است. نام این شکل از تبلیغات است فقط به این معنی است که شما فقط بر اساس کلیک در واقع از تبلیغات دریافت پرداخت، بنابراین در مواجهه با یک بتن و نتایج قابل اندازه گیری.

استفاده گوگل AdWords سه مزیت اصلی عبارتند از: سرعت در فعال شدن از یک کمپین، امکان پروفایل هدف در بسیار عمیق و انعطاف پذیری مربوط به این واقعیت است که این شکل از تبلیغات مناسب برای هر نوع از بودجه است.

استفاده از این ابزار، شما می توانید در عرض چند ساعت با تبلیغات حمایت را در نتایج جستجو (شبکه جستجو) گوگل ظاهر می شود، در داخل نرم افزار تلفن همراه (مبارزه برای برنامه جهانی)، از سایت های موضوعی شریک گوگل (شبکه نمایش)، اما همچنین در شبکه های YouTube و Gmail.

هدف قرار دادن بازاریابی مجدد

تبلیغات حمایت های موجود در فرمت های مختلف را می توان به یک هدف خاص روت، بر اساس عوامل متعدد (عبارت جستجو، زبان کاربر، منطقه جغرافیایی، سایت که در آن مرور شده است، دستگاه استفاده می شود، و غیره). چه چیزی بیشتر، به لطف گوگل AdWords بازاریابی اجازه می دهد تا شما را به هم در ارتباط با بازدید کنندگان که یک سایت یا یک صفحه فرود ترک بدون اینکه تبدیل بازگشت، اجازه می دهد برای تحریک بعد از نتیجه گیری از فرآیندهای تماس و یا خرید رها شده است.

لغات نیز نشان می دهد یک ابزار پویا و انعطاف پذیر است که اجازه می دهد تا شما را به انجام تبلیغات در شیوه و در زمان مشرب تر به نیازهای خود و ظرفیت سرمایه گذاری، ایجاد پیشینی بودجه هزینه و مدت فعال سازی.

به موجب همه این مزایا، گوگل AdWords است که سرمایه گذاری ایده آل نیز با فعالیت های SEO کلاسیک ترکیب شود، هر دو به افزایش دید برای مجموعه ای از کلمات کلیدی گسترده تر، هر دو در سراغ فاز برای شناسایی کلمات کلیدی سودآور ترین از نظر بازدیدکننده داشته است، اما بالاتر از همه به تولید تبدیل شده است

گواهی گوگل پنلر

آژانس طراحی سایت کاپ یک سازمان خبره شریک گوگل برای گوگل AdWords و Google Analytics است. ما در ایجاد کمپینهای AdWords از در سال 1390، ارائه مشاوره حرفه ای به شرکت های ملی و بین المللی.

داشتن بیش از 250 مبارزات برای پروژه های تجارت الکترونیکی موفق در طول سال و ایجاد سرب، ما تجربه جامد در بسیاری از مناطق به دست آورده اند، از شکافهای بازار، به بخش های رقابتی می باشد.

ما یک روش علمی را توسعه داده اند و دارای صلاحیت در تجزیه و تحلیل وب و بهینه سازی نرخ تبدیل، تخصص که اجازه می دهد تا ما را به در یک زمان بسیار کوتاه هر مبارزه برای رسیدن به عملکرد عالی است.

مشتریان که استفاده از آژانس ما امنیت به تکیه بر گوگل خبره شریک، که در نتیجه دارای مهارت های لازم برای برنامه ریزی و بهینه سازی لغات با تمرکز بر دستیابی به نتایج بتن و کمپین برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری (ROI).

ما می توانیم ده ها تن از داستان های موفقیت که حق را از تیم Google AdWords به رسمیت شناخته شده است به رخ کشیدن، و که ما جایی در میان بهترین آژانس های SEM در ایتالیا. انتخاب کلید مخفی به کمپینهای AdWords شما، شما وقت و پول صرفه جویی، ساخت بسیاری از بودجه تبلیغاتی خود، آن را به آن را به عنوان اگر آن را خود ما بودند.

تماس با آژانس طراحی سایت کاپ



من نسبت به دخيره سازي نام شرکت و ايميل در پايگاه اطلاعات آژانس طراحي سايت کاپ مشکلي ندارم

ارسال
در حال ارسال ...
ايميل شما اشتباه است
با تشکر پيغام شما با موفقيت ارسال شد

پروژه های مرتبط