برندسازی

نام تجاری و هویت سازمانی

ساخت و تقویت هویت نام تجاری با آژانس طراحی سایت کاپ

شناخته شدن و متمایز نمودن نام تجاری خود

هویت نام تجاری است که تمام جهان مفهومی از یک نام تجاری: گرافیک، سیستم ارزش مربوط به شرکت و ویژگی های است که آن را متمایز، به عبارت دیگر آنچه که توسط مصرف کنندگان سطح عاطفی و غریزی درک شده است. راز های کلیدی پشتیبانی شرکت خود را در ساخت و ساز سازگار و قانع کننده هویت نام تجاری از طریق تعریف اکوسیستم ارتباطات نام تجاری: طراحی لوگو و هویت تصویری و تصویر شرکت های بزرگ.

به رسمیت شناختن یک شرکت نزدیک به شهرت خود را از مشتریان در ارتباط به دلیل هویت نام تجاری مجموعه ای از نمادها و ارزش های که بیرون کشیدن کل خیالی، راه یک شرکت در بازار قرار داده شده است و آن را از دیگران متفاوت است، که سازمان ما به شما ارائه می دهد یک هویت برند خدمات طراحی متناسب با نیازهای شما و مطابق با آنچه شما می خواهید برای انتقال به مشتریان خود است.

خدمات سایت کاپ در زمینه برند سازی

برند سازی

هدف ما این است که تعریف هویت نام تجاری قابل تشخیص و قانع کننده، به این که ما توسعه یک استراتژی نام تجاری سفارشی که شامل مراحل زیر را انجام دهید:

  • تجزیه و تحلیل ادراکات داخلی: در از نام تجاری و ساختارهای موجود از طریق مجموعه ای از داده ها و مصاحبه و سؤال از مواد ارتباطات در حال حاضر قبلا مورد استفاده قرار
  • از رقیب تجزیه و تحلیل: برای تعریف موثر ترین راه برای تمایز نام تجاری خود را با شناسایی نقاط قوت
  • در تعریف ارزش ها و نام تجاری ویژگیها: در عناصر که در آن ما ارزش تصاویر استناد توسط شرکت شما و محصولات خود را
  • در تعریف نام تجاری شخصیت:. این شخصیت از نام تجاری، کلیت ویژگی های محسوس و نامحسوس است که یک نام تجاری متمایز
  • نام تجاری معماری: در تجزیه و تحلیل و توجیه سیستم از نام تجاری، با شروع با درست در سطح معانی مرتبط، و پس از آن توسعه هر جنبه ای از ارتباطات آنلاین با هویت سازمانی
  • به مفهوم و طراحی گرافیک لوگو: در انطباق با زمینه های مختلف کسب و کار (بروشور، کارت ویزیت، وب سایت، اسباب بازی، و غیره)
  • به تجزیه و تحلیل رنگ و مطالعه حروف: در یکی از گامهای اساسی برای ساخت یک هویت نام تجاری سازگار در تمام جنبه هستند، به همین دلیل ما آن را آسان به طور موثر ارتباط برقرار هویت سازمانی خود را ترجمه شده به زبان بصری کیفیت کسب و کار خود را.
  • شیک و تغییر علامت تجاری: در برخی موارد آن را مناسب برای اقدام در مورد آرم های موجود و تصویر شرکت با تنظیمات جزئی و سازگاری به شرایط جدید است. راز های کلیدی شما فراهم می کند با راه حل های گرافیکی مشرب به نام تجاری خود را، تصویر شرکت بدون از دست دادن لینک با سنت و تاریخ نام تجاری خود را.

تماس با آژانس طراحی سایت کاپ



من نسبت به دخيره سازي نام شرکت و ايميل در پايگاه اطلاعات آژانس طراحي سايت کاپ مشکلي ندارم

ارسال
در حال ارسال ...
ايميل شما اشتباه است
با تشکر پيغام شما با موفقيت ارسال شد

پروژه های مرتبط