اعتبار آنلاین

مدیریت معرفی و شناساندن وب سایت طراحی شده

مدیریت، نظارت، حفاظت از شهرت آنلاین

بهبود اعتبار آنلاین وب سایت خود و در موتورهای جستجو

مصرف کنندگان استفاده از اینترنت برای پیدا کردن اطلاعات بعد از تبدیل بسیار مهم است، به عبارت دیگر بر فرایند تصمیم گیری است که قبل یا انتخاب خرید. بنابراین در چشم کاربران بسیار مهم است که دارای یک تصویر مثبت است، در صورت امکان روشن و نقص. علاوه بر این، در گذشته، قبل از گسترش اینترنت، هنگامی که تنها رسانه های چاپی، رادیو و تلویزیون، این شرط وجود نداشت، به عنوان بررسی، مقالات روزنامه ها و اخبار مختلف، توزیع گسترده، اما استفاده محدود در حال زمان، اما در حال حاضر تمام است که در وب منتشر شده است، تحمل برای همیشه و به راحتی توسط کاربران به لطف پیدا شده به موتورهای جستجو.

آشنایی با شهرت شرکت شما و یا حرفه ای خود را بر روی وب؟ شما می دانید چه درک از کاربران نسبت به شما است؟ شما می خواهید برای محافظت از عکس خود را از هر موقعیت های خطرناک و یا شرم آور؟ شما نیاز به تمیز کردن برخی از نتایج منفی و یا توهین آمیز در موتورهای جستجو؟ سپس شما نیاز به یک مشاوره مدیریت وب اعتبار! این فعالیت به خصوص با گسترش محتوای تولید شده توسط کاربران در سایت ها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی، که در آن کاربران به اشتراک گذاشتن محتوا و نظرات ضروری تبدیل شده است. این اطلاعات ممکن است به نوبه خود تحت تاثیر قرار ایدههای دیگران و پس از آن تغییر مثبت یا منفی بخت و اقبال از شرکت ها، سیاستمداران و حرفه ای.

نظارت بر شهرت آنلاین وب سایت چیست؟

Web Reputation Management

  • عمومی و سیاستمداران شخصیت
  • حرفه ای
  • نام تجاری و شرکت های
  • انجمن های غیر انتفاعی و سازمان
  • مقامات، شهرداری ها و مناطق کنید

مدیریت خدمات اعتبار آژانس طراحی سایت کاپ

پس از تحلیل محتوا در وب، که شده است، مقالات، نظرات، نقل قول ها، نظرات و احساسات از کاربران، ما یک چارچوب کلی از وضعیت تعریف، در رابطه با آن ما می توانیم اقدامات مختلف استراتژیک، که ممکن است هر دو را:

اصلاح: در مورد محتوای توهین آمیز، نظرات و بررسی بد، اطلاعات نادرست.

تشدیدکننده: فعالیت با هدف افزایش بحث بین کاربران، به نقل از سایت ها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی، بررسی پورتال UGC، که هدف آن افزایش آگاهی و تقویت نام تجاری.

فعال: مشاوره تنها محرک گفتگو و تعامل بین کاربران، که به نوبه خود تمرکز بر یک نام تجاری با کلمه خود به خود از دهان افزایش گرا.

پس از انجام این عملیات ما را به تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه یک گزارش مفصل، برجسته عوامل اصلی موثر بر فعالیت های مدیریت شهرت، مانند تعداد مطالب در شبکه قبل و بعد از مداخله ما، بازیابی آنها، آگاهی از برند ، از نظر کاربران، و غیره

تماس با آژانس طراحی سایت کاپ



من نسبت به دخيره سازي نام شرکت و ايميل در پايگاه اطلاعات آژانس طراحي سايت کاپ مشکلي ندارم

ارسال
در حال ارسال ...
ايميل شما اشتباه است
با تشکر پيغام شما با موفقيت ارسال شد

پروژه های مرتبط